mardi 15 février 2011


En realidade existe a humanidade ou é só un invento?

O meu concepto de "humanidade" e todo o conxunto de persoas que cohabitamos no planeta Terra,e que no transcurso dos anos evolucionamos e melloramos pero,facemos todo o correcto ou sucumbimos as grandes distraccións e deixamos todo para a última hora?

Certamente vivimos enganados dende moi novos de que as xeracións futuras podemos e cambiaremos o mundo cos novos avances na maioría das especialidades,pero o que facemos non é máis que empeorar as cousas día a día coas nosa vagancia e egoísmo,por non dicir egocentrismo nalgúns casos.

Xa fomos enxendrados para isto:destruír e lamentarnos despóis vendo a nosa patética creación... Eu tamén me considero unha persoa deste grupo chamado "sociedade",pero no meu proceso evolutivo,o meu cerebro non asimila a idea de "cambio",intentar reparar os danos causados e non decir a típica frase de "que o fagan outros",xa que persoa,tras persoa,tras persoa....e así sucesivamente,deixámolo pasar e entón será demasiado tarde para lamentarse....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire