mardi 15 février 2011

En homenaxe ao meu compositor predilecto


http://www.youtube.com/watch?v=KvHyz0JbmnI

Intenteille por música aos meus soños....
Soños nos que eu,o villano de todas as historias,
sexa considerado un heroe.

Isto xa non é o mundo de antano,
no cal todos soñabamos con un mundo cheo de paz e esperanza...
agora só hai violencia,guerra,fame,enfermidades...
nos meus dous mil anos de vida non vin semellante humanicidio coma nestes curtos anos do século XXI.

Non podo seguir combatindo con xente cerrada de mente,
non me aceptan como son...
confeso que nestes anos intentei non matar a máis xente da necesaria para a miña supervivencia.

Non podo camiñar a luz do sol,
non volverei nunca sentir a súa calor na miña pel...

Nin o sangue da máis pura fada farame poder disfrutar desas longas tardes lendo un libro ao carón da sombra dunha árbore...

Xa non podo máis...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire